loading...
فرافایل22
س بازدید : 151 شنبه 26 دی 1394 نظرات (0)
پروپوزال بررسی موانع استفاده از خدمات بانكداری الكترونیكی

به نظر می رسد میزان بهره برداری شهروندان از خدمات نوین سیستم بانكی كشور در قالب نظام بانكداری الكترونیكی همگام با رشد سرمایه گذاری نظام بانكی در این زمینه ارتقاء نیافته است

دانلود پروپوزال بررسی موانع استفاده از خدمات بانكداری الكترونیكی

موانع استفاده از خدمات بانكداری الكترونیكی
موانع استفاده از بانكداری الكترونیكی
خدمات الکترونیک بانک سپه
پروپوزال موانع استفاده از خدمات بانكداری الكترونیكی
خدمات بانكداری الكترونیكی
بانكداری الكترونیكی
بانكداری الكترونیك
بانكداری الكترونیكی بانک سپه
بانک سپه
خدمانت اینترنتی بانک سپه
موبایل بانک سپه
خدمات نوین سیستم بانكی كشور
نظام بان
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل docx
حجم فایل 168 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 33

پروپوزال بررسی موانع استفاده از خدمات بانكداری الكترونیكی

بررسی موانع استفاده از خدمات بانكداری الكترونیكی(مطالعه موردی خدمات الکترونیک بانک سپه)

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه  برای خریدار آن می باشد.

در فرمت ورد و قایل ویرایش با فونت نازنین 14 و فاصله بین خطوط یک سانتی متر

بانکداری الکترونیک,بانکداری الکترونیک بانک سپه,بانکداری الکترونیکی بانک سپه,دانلود پروپوزال بانکداری الکترونیک بانک سپه,پروپوزال بانکداری الکترونیک,پروپوزال خدمات بانکداری الکترونیک بانک,

بیان مسئله

در یك شهر الكترونیكی، خدمات مورد نیاز شهروندان به شیوه غیرحضوری و با استفاده از ابزارهای الكترونیكی تدارك دیده شده ارائه می گردد. بدیهی است كه میزان آشنایی شهروندان، با چگونگی ارائه غیر حضوری این خدمات و بالاتر از آن افزایش مقبولیت شیوه های ارائه خدمات الكترونیكی از سوی شهروندان به اطلاع رسانی در سطح بالا و ایجاد زمینه های فرهنگی لازم قبل از ارائه اختیاری یا اجباری خدمات الكترونیكی نیاز دارد. خدمات بانكداری الكترونیكی به دلیل ویژگی های خاص خود از جمله گستردگی مخاطبان در سطح اقشار جامعه كه به نوبه خود گستردگی مراجعان بالقوه و بالفعل را به دنبال دارد و اثراتی كه استفاده صحیح از خدمات الكترونیكی بركاهش مشكلات شهری از جمله نقل و انتقالات درون شهری، آلودگی های زیست محیطی و در نهایت ایجاد امنیت و آرامش روانی برای شهروندان را به دنبال دارد، از جایگاه ویژه ای در خدمات الكترونیكی شهری برخوردار می باشد.

نظام بانكی كشور ، در سال‌های اخیر با سرمایه گذاری كلان‌، اقدام به گسترش سیستم خدمات بانكداری الكترونیكی نموده است و به موازات آن با راه اندازی مركز فابا (فرهنگ سازی و آموزش بانكداری الكترونیك شبكه بانكی كشور) و كارگروه های تخصصی درون آن به ارتقاء كیفیت ارائه این خدمات همت گمارده است.از جمله این اقدامات می‌توان به امكان دریافت خدمات بانكی از طریق اینترنت، دستگاه های خودپرداز و پایانه‌های فروش اشاره كرد.

به نظر می رسد میزان بهره برداری شهروندان از خدمات نوین سیستم بانكی كشور در قالب نظام بانكداری الكترونیكی همگام با رشد سرمایه گذاری نظام بانكی در این زمینه ارتقاء نیافته است و میزان استفاده درصد قابل توجهی از شهروندان از خدمات الكترونیكی بانك ها به دریافت وجه نقد از دستگاه های خودپرداز محدود شده است. اما هدف نهایی از ساماندهی نظام بانكداری الكترونیكی، به حداقل رساندن و در صورت امكان حذف كامل مراجعه مشتریان به بانك ها جهت انجام خدمات بانكی است. البته تقویت زیر ساخت های مخابراتی و گسترش فرهنگ و آموزش استفاده از ابزار های مخابراتی (به ویژه اینترنت) در دریافت خدمات بانكی پیش نیاز مهم گسترش استفاده از خدمات بانكداری الكترونیكی است كه تلاش نظام بانكی كشور را تحت الشعاع خود قرار داده است.

فرضیه ‏های تحقیق:

فرضیه اصلی:

بین میزان رضایت مشتریان و خدمات الکترونیک بانک رابطه معناداری وجود دارد.

فرضیات فرعی:

بین تمایل به استفاده از خدمات الکترونیکی بانک نسبت به دردسترس بودن امکانات تکنولوژیکی همبستگی مثبت و مستقیم و همچنین معناداری وجود دارد.

بین تمایل به استفاده از خدمات الکترونیکی بانک نسبت به سان بودن استفاده ازآن همبستگی مثبت و مستقیم و همچنین معناداری وجود دارد.

بین تمایل به استفاده از خدمات الکترونیکی بانک نسبت به سودمند بودن استفاده از آن همبستگی مثبت و مستقیم و همچنین معناداری وجود دارد.

,پروپوزال باکداری,پروپوزال بانکداری الکترونیک,بانکداری اینرنتی بانک سپه,بانک سپه,موبایل بانک سپه,تلفن بانک سپه,موانع استفاده از بانکداری الکتونیک,موانع بانکداری الکترونیک,پروپوزال رشته مدیریت

 

فهرست مطالب پروپوزال

بیان مسئاله

اهمیت و ضرورت تحقیق

مرور ادبیات

جنبه جدید بودن و نوآوری در تحقیق

اهداف تحقیق

سوالات

فرضیه ها

تعاریف

روش تحقیق

متغیرهای مورد بررسی

شرح کامل روش (میدانی، كتابخانه ‏ای) و ابزار

جامعه و نمونه آماری

روش‌ها و ابزار تجزیه و تحلیل داده‏ها

  

دانلود پروپوزال بررسی موانع استفاده از خدمات بانكداری الكترونیكی

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 5017
  • کل نظرات : 26
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 107
  • آی پی دیروز : 109
  • بازدید امروز : 650
  • باردید دیروز : 247
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,707
  • بازدید ماه : 6,078
  • بازدید سال : 82,299
  • بازدید کلی : 1,047,532
  • کدهای اختصاصی