loading...
فرافایل22
س بازدید : 89 چهارشنبه 10 آذر 1395 نظرات (0)
بانک شماره های تلگرامی

با این بانک شماره به راحتی میتونید محصولات خودتون رو در تلگرام به صورت هدفمند تبلیغ کنید

دانلود بانک شماره های تلگرامی

بانک شماره بانک شماره های تلگرامی دانلود بانک شماره های تلگرامی
دسته بندی سایر گروه ها
فرمت فایل docx
حجم فایل 13852 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 1

سلام دوستان گل خودم 

من تازه اومدم البته جای دیگه هم فروشگاه دارم

خیلی مختصر و مفید میگم من این فایل رو گذاشتم چون خودم ازش سود بردم من تنها راه برای فروش محصولاتم استفاده از همین راهه یعنی تبلیغات در تلگرام که واقعا نتیجه خوبی هم گرفتم شاید فروش 336هزار تومنی یک محصول 2500 تومانی در یک ماه خوب باشه نه؟

Image result for ‫بانک شماره های تلگرامی‬‎

اما من تونستم این کار رو بکنم و مطمئنم تو هم میتونی البته با یه کم پشت کار و توکل به خدا تو هم میتونی این کار رو بکنی پس از همین حالا شروع کن.

 

 

Image result for ‫بانک شماره های تلگرامی‬‎

 

در ضمن اگر جایی دیده باشید این بانک شماره رو به قیمت های گزاف به فروش میروسنن که همه اونها رو که حدود دو میلیون شماره تلگرامیفعال هست فقط با 10 هزار تومان به فروش میرسونیم.

در ضمن پورسانت این محصول هم 50 درصده پس در خرید اون شکی نکنید.

قبل از خرید هم میتونید از ساعات 12تا 2 بعد از ظهر و 9تا12 شب با ما در تماس باشیدو مشاوره بگیرید.

همه ی محصولات ما از جمله این محصول پشتیبانی 24 ساعته داره و شما میتونید با ایملی مدیریت در تماس باشید

miladzaeri74@yahoo.com

دانلود بانک شماره های تلگرامی

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 5017
  • کل نظرات : 26
  • افراد آنلاین : 124
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 617
  • آی پی دیروز : 91
  • بازدید امروز : 5,144
  • باردید دیروز : 191
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 5,644
  • بازدید ماه : 17,375
  • بازدید سال : 108,632
  • بازدید کلی : 1,073,865
  • کدهای اختصاصی