loading...
فرافایل22
س بازدید : 45 دوشنبه 04 آبان 1394 نظرات (0)
پایان نامه بررسی عددی طراحی منیفولد برای کلکتورهای ترکیبی با میکروکانال های موازی

پایان-نامه-بررسی-عددی-طراحی-منیفولد-برای-کلکتورهای-ترکیبی-با-میکروکانال-های-موازیپایان نامه کارشناسی ارشد بررسی عددی طراحی منیفولد برای کلکتورهای ترکیبی با میکرو کانال های موازی، در قالب فایل pdf و در حجم 102 صفحه. تاریخ دفاع: 1393. انواع تکنولوژی های استفاده از انرژی خورشیدی شامل : کلکتورهای حرارتی، کلکتورهای فتوولتاییک، کلکتورهای ترکیبی می­ باشد...


قیمت:17,000 توماندانلود فایل

س بازدید : 148 دوشنبه 04 آبان 1394 نظرات (0)
پایان نامه ايجاد تغييرات در AHP با سلسله مراتب غير خطي و وجود روابط رياضي مابين معيارها و زير معياره

پایان-نامه-ايجاد-تغييرات-در-ahp-با-سلسله-مراتب-غير-خطي-و-وجود-روابط-رياضي-مابين-معيارها-و-زير-معيارهپایان نامه کارشناسی ارشد ايجاد تغييرات در AHP با سلسله مراتب غير خطي و وجود روابط رياضي مابين معيارها و زير معيارها، در قالب فایل word و در حجم 107 صفحه. چكيده: از آنجا كه اتخاذ تصميم صحيح و به موقع مي تواند تاثير به سزايي در زندگي شخصي و اجتماعي انسانها داشته باشد ضرورت وجود يك تكنيك ...


قیمت:8,000 توماندانلود فایل

س بازدید : 48 دوشنبه 04 آبان 1394 نظرات (0)
تحقیق بررسي ميزان رضايتمندي شغلي كاركنان شرکت‌های قطعه‌سازي خودرو از وضعيت موجود

تحقیق-بررسي-ميزان-رضايتمندي-شغلي-كاركنان-شرکت‌های-قطعه‌سازي-خودرو-از-وضعيت-موجودتحقیق بررسي ميزان رضايتمندي شغلي كاركنان شرکت‌های قطعه‌سازي خودرو از وضعيت موجود، در قالب فایل word و در حجم 18 صفحه، شامل بخش های بیان مسئله، اهمیت و ضرورت تحقیق، اهداف تحقیق، ...


قیمت:6,000 توماندانلود فایل

س بازدید : 83 دوشنبه 04 آبان 1394 نظرات (0)
پرسشنامه بررسي ميزان رضایتمندي شغلی کارکنان

پرسشنامه-بررسي-ميزان-رضایتمندي-شغلی-کارکنانپرسشنامه بررسي ميزان رضایتمندي شغلی کارکنان، در قالب فایل word و در حجم 9 صفحه و محتواي 37 پرسش، به همراه منابع فارسی و انگلیسی و مدل مفهومی تحقیق. اين پرسشنامه در شرکت مهندسين مشاور صنايع وسائط نقليه (خودرو) ايران و همچنین در گروه خودروسازي سايپا به کار گرفته شده است.


قیمت:2,500 توماندانلود فایل

س بازدید : 81 دوشنبه 04 آبان 1394 نظرات (0)
خلاصه و نقد كتاب نظام چندفرهنگی در جامعۀ جهانی، تألیف پیتر کیویستو

خلاصه-و-نقد-كتاب-نظام-چندفرهنگی-در-جامعۀ-جهانی-تألیف-پیتر-کیویستوخلاصه و نقد كتاب نظام چندفرهنگی در جامعۀ جهانی، تألیف پیتر کیویستو، در قالب فایل word و در حجم 23 صفحه که توسط نویسنده خلاصه کتاب و نقد آن برای فرافایل ارسال گردیده است.


قیمت:4,000 توماندانلود فایل

س بازدید : 56 دوشنبه 04 آبان 1394 نظرات (0)
پايان نامه بررسي تاثير اتوماسيون اداري بر بهبود تصميم گيري مديران استانداري و حوزه ستادي

پايان-نامه-بررسي-تاثير-اتوماسيون-اداري-بر-بهبود-تصميم-گيري-مديران-استانداري-و-حوزه-ستاديپايان نامه کارشناسی ارشد بررسي تاثير اتوماسيون اداري بر بهبود تصميم گيري مديران استانداري و حوزه ستادي، در قالب فایل word و در حجم 106 صفحه.


قیمت:3,900 توماندانلود فایل

س بازدید : 51 دوشنبه 04 آبان 1394 نظرات (0)
پايان نامه ارایه مدلی بر اساس UML برای روش زنجیره بحرانی در کنترل و مدیریت پروژه

پايان-نامه-ارایه-مدلی-بر-اساس-uml-برای-روش-زنجیره-بحرانی-در-کنترل-و-مدیریت-پروژهپايان نامه کارشناسی ارشد ارایه مدلی بر اساس UML برای روش زنجیره بحرانی در کنترل و مدیریت پروژه ، در قالب فایل pdf و در حجم 141 صفحه.


قیمت:3,900 توماندانلود فایل

س بازدید : 89 دوشنبه 04 آبان 1394 نظرات (0)
پايان نامه بررسي نظام ارزيابي عملكرد كاركنان در شركت الكتريك خودرو

پايان-نامه-بررسي-نظام-ارزيابي-عملكرد-كاركنان-در-شركت-الكتريك-خودروپايان نامه کارشناسی ارشد بررسي نظام ارزيابي عملكرد كاركنان در شركت الكتريك خودرو شرق، در قالب فایل word و در حجم 138 صفحه.


قیمت:5,900 توماندانلود فایل

س بازدید : 72 دوشنبه 04 آبان 1394 نظرات (0)
طرح توجیهی فرآوري و بسته ‏بندي آجيل و خشكبار به ظرفيت 500 تن

طرح-توجیهی-فرآوري-و-بسته-‏بندي-آجيل-و-خشكبار-به-ظرفيت-500-تنطرح توجیهی فرآوري و بسته ‏بندي آجيل و خشكبار به ظرفيت 500 تن، در قالب فایل word و در حجم 9 صفحه به همراه کلیه محاسبات مربوطه و با داده های مربوط به سال 1390.


قیمت:2,200 توماندانلود فایل

س بازدید : 84 دوشنبه 04 آبان 1394 نظرات (0)
نمونه سوالات عمومی آزمون استخدامی وزارت نیرو

نمونه-سوالات-عمومی-آزمون-استخدامی-وزارت-نیروبا توجه به آزمون استخدامی پیش روی وزارت نیرو در سال 94، فرافایل مجموعه نمونه سوالات آزمون وزارت نیرو را جهت آمادگی شما عزیزان برای شرکت در آزمون استخدامی گردآوری، تنظیم و عرضه کرده است.


قیمت:1,500 توماندانلود فایل

س بازدید : 72 دوشنبه 04 آبان 1394 نظرات (0)
پایان نامه مطالعه ای بر سرمایه معنوی و تاثیرات آن بر مدیریت استراتژیک

پایان-نامه-مطالعه-ای-بر-سرمایه-معنوی-و-تاثیرات-آن-بر-مدیریت-استراتژیکپایان نامه کارشناسی ارشد مطالعه ای بر سرمایه معنوی و تاثیرات آن بر مدیریت استراتژیک کسب و کارها، موردكاوي شركت فراسيستم صنعت پخش، در قالب فایل pdf و در حجم 202 صفحه به همراه ضمائم و پرسشنامه ها.


قیمت:11,000 توماندانلود فایل

س بازدید : 79 دوشنبه 04 آبان 1394 نظرات (0)
خلاصه کتاب مجموعه مباحثی از مدیریت در اسلام، تألیف دکتر نقی پورفر

خلاصه-کتاب-مجموعه-مباحثی-از-مدیریت-در-اسلام-تألیف-دکتر-نقی-پورفردانلود خلاصه کتاب مجموعه مباحثی از مدیریت در اسلام، تألیف دکتر ولی الله نقی پور فر، مناسب برای داوطلبان آزمون های دانشگاهها بخصوص داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد رشته مدیریت.


قیمت:2,500 توماندانلود فایل

س بازدید : 142 دوشنبه 04 آبان 1394 نظرات (0)
نمونه سوالات آزمون استخدامی وزارت نیرو-مهندس برق

نمونه-سوالات-آزمون-استخدامی-وزارت-نیرو-مهندس-برقبا توجه به آزمون استخدامی پیش روی وزارت نیرو، فرافایل مجموعه نمونه سوالات آزمون وزارت نیرو-مهندسی برق را جهت آمادگی شما عزیزان برای شرکت در آزمون استخدامی گردآوری، تنظیم و عرضه کرده است.


قیمت:1,200 توماندانلود فایل

س بازدید : 109 دوشنبه 04 آبان 1394 نظرات (0)
مقاله نقش فناوری اطلاعات در مدیریت دانش

مقاله-نقش-فناوری-اطلاعات-در-مدیریت-دانشدانلود مقاله نقش فناوری اطلاعات در مدیریت دانش، در قالب فایل word و در حجم 15 صفحه. چکیده: امروزه دانش به عنوان یک منبع استراتژیک و یک شایستگی کلیدی برای انسان‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است ...


قیمت:3,200 توماندانلود فایل

س بازدید : 32 دوشنبه 04 آبان 1394 نظرات (0)
مقاله الگویی برای استقرار سیستم یکپارچه مدیریت دانش

مقاله-الگویی-برای-استقرار-سیستم-یکپارچه-مدیریت-دانشدانلود مقاله الگویی برای استقرار سیستم یکپارچه مدیریت دانش، در قالب فایل word و در حجم 15 صفحه. چکیده: مجموعه عواملی نظیر جهانی شدن، ارتباطات سریع، رشد فناوری، افزایش رقابت، جملگی بر رشد دانش و تأکید بر ...


قیمت:3,500 توماندانلود فایل

س بازدید : 44 دوشنبه 04 آبان 1394 نظرات (0)
مقاله بهبود مديريت كيفيت در زنجيره تامين به كمك فن آوري اطلاعات

مقاله-بهبود-مديريت-كيفيت-در-زنجيره-تامين-به-كمك-فن-آوري-اطلاعاتمقاله بهبود مديريت كيفيت در زنجيره تامين به كمك فن آوري اطلاعات، در قالب فایل pdf و در حجم 11 صفحه.


قیمت:1,100 توماندانلود فایل

س بازدید : 67 دوشنبه 04 آبان 1394 نظرات (0)
پاورپوینت فلسفه های مدیریت کیفیت

پاورپوینت-فلسفه-های-مدیریت-کیفیتارائه کلاسی کارشناسی ارشد با موضوع فلسفه های مدیریت کیفیت، در قالب فایل پاورپوینت و در حجم 26 اسلاید. هدف این گزارش بررسی سیر تاریخی، مشخصات و تفاوت های فلسفه های مهم موجود در مدیریت کیفیت و ارائه برخی پیشنهادات در خصوص نحوه انتخاب یک سیستم کیفیت کارآمد می باشد.


قیمت:1,500 توماندانلود فایل

س بازدید : 71 دوشنبه 04 آبان 1394 نظرات (0)
پاورپوینت گسترش عملکرد کیفیت (QFD)

پاورپوینت-گسترش-عملکرد-کیفیت-(qfd)پاورپوینت ارائه کلاسی کارشناسی ارشد با موضوع گسترش عملکرد کیفیت (QFD) ، در قالب فایل پاورپوینت و در حجم 39 اسلاید. بخشی از متن: QFD یک ابزار کیفیتی پیشرفته است که هدف آن افزایش سهم بازار از طریق جلب رضایت مشتریان واقعی محصول می باشد. به بیان دیگر فلسفه اصلی استفاده از QFD، اعمال و لحاظ نمودن ...


قیمت:2,500 توماندانلود فایل

س بازدید : 92 دوشنبه 04 آبان 1394 نظرات (0)
خلاصه کتاب مبانی مدیریت منابع انسانی تألیف گری دسلر+تست

خلاصه-کتاب-مبانی-مدیریت-منابع-انسانی-تألیف-گری-دسلر-تستخلاصه کتاب مبانی مدیریت منابع انسانی تألیف گری دسلر، ویژه کنکور کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور و ارشد و دکتری دانشگاههای سراسری و آزاد بهمراه تستهای منتخب کتاب و پاسخنامه مربوطه.


قیمت:2,900 توماندانلود فایل

س بازدید : 196 دوشنبه 04 آبان 1394 نظرات (0)
نمونه سوالات آزمون استخدامی وزارت نیرو

نمونه-سوالات-آزمون-استخدامی-وزارت-نیروبا توجه به آزمون استخدامی پیش روی وزارت نیرو در سال 94، فرافایل مجموعه نمونه سوالات آزمون وزارت نیرو را جهت آمادگی شما عزیزان برای شرکت در آزمون استخدامی گردآوری، تنظیم و عرضه کرده است.


قیمت:2,500 توماندانلود فایل

س بازدید : 33 دوشنبه 04 آبان 1394 نظرات (0)
نمونه سوالات آزمون استخدامی‌ بانک سپه برای مقاطع دیپلم، کارشناسی و بالاتر

نمونه-سوالات-آزمون-استخدامی‌-بانک-سپه-برای-مقاطع-دیپلم-کارشناسی-و-بالاتردانلود دفترچه سوالات آزمون استخدامی‌ بانک سپه همراه با پاسخنامه (برای مقطع کارشناسی و بالاتر) به علاوه دفترچه سوالات آزمون استخدامی‌ بانک سپه همراه با پاسخنامه (برای مقطع دیپلم).


قیمت:1,800 توماندانلود فایل

س بازدید : 192 چهارشنبه 15 مهر 1394 نظرات (0)
س بازدید : 61 پنجشنبه 27 فروردین 1394 نظرات (0)
مقاله تئوری محدودیتها و کاربردهای آن

مقاله-تئوری-محدودیتها-و-کاربردهای-آنمقاله تئوری محدودیتها و کاربردهای آن، در قالب فایل word و در حجم 39 صفحه.تئوری محدودیتها نخستین بار در مباحث تولیدی به کار گرفته شد. در طول سالیان گذشته، استفاده از این تئوری به فراتر از مرزهای تولید گسترده شده و در مباحثی همچون زنجیره تأمین، بازاریابی، فروش، مدیریت افراد و ... به کار گرفته ...دانلود فایل

س بازدید : 93 پنجشنبه 27 فروردین 1394 نظرات (0)
پایان نامه بررسی و تعیین شاخصهای ارزیابی عملکرد مدیران میانی معاونت برنامه‌ریزی شرکت مدیریت منابع آب

پایان-نامه-بررسی-و-تعیین-شاخصهای-ارزیابی-عملکرد-مدیران-میانی-معاونت-برنامه‌ریزی-شرکت-مدیریت-منابع-آبپایان نامه کارشناسی ارشد بررسی و تعیین شاخصهای ارزیابی عملکرد مدیران میانی معاونت برنامه‌ریزی شرکت مدیریت منابع آب، در قالب فایل word و در حجم 145 صفحه. بکارگيري و اعمال راهبردهاي سنجش و ارزشيابي مديران بعنوان يکي از مؤثرترين ابزارهاي قضاوت و داوري درخصوص شناسايي ...دانلود فایل

س بازدید : 83 پنجشنبه 27 فروردین 1394 نظرات (0)
پایان نامه بررسي مقايسه اي جو سازماني دانشكده هاي ادبيات و علوم انساني دانشگاه

پایان-نامه-بررسي-مقايسه-اي-جو-سازماني-دانشكده-هاي-ادبيات-و-علوم-انساني-دانشگاهپایان نامه بررسي مقايسه اي جو سازماني دانشكده هاي ادبيات و علوم انساني دانشگاه، در قالب فایل word به همراه پرسشنامه مربوطهدانلود فایل

س بازدید : 65 پنجشنبه 27 فروردین 1394 نظرات (0)
پایان نامه طراحی مدلی برای تغییر رفتار سازمانی با استفاده از ابزار فراگرد تفکر تئوری محدودیتها

پایان-نامه-طراحی-مدلی-برای-تغییر-رفتار-سازمانی-با-استفاده-از-ابزار-فراگرد-تفکر-تئوری-محدودیتهاپایان نامه دکتری طراحی مدلی برای تغییر رفتار سازمانی با استفاده از ابزار فراگرد تفکر تئوری محدودیتها، در قالب فایل pdf و در حجم 313 صفحه. دانلود فایل

تعداد صفحات : 126

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 5017
  • کل نظرات : 26
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 153
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 257
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 36
  • بازدید ماه : 36
  • بازدید سال : 116,315
  • بازدید کلی : 1,081,548
  • کدهای اختصاصی